Bezoekers

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  1.  Wat zijn de datum en openingstijden van de beurs?
    Beauty Days Hardenberg vindt plaats op zaterdag 16 en zondag 17 mei 2020 in Evenementenhal Hardenberg. Alle beursdagen zijn de deuren geopend van 10.00 tot 17.00 uur.
  2. Hoe kom ik bij Evenementenhal Hardenberg? 
    Evenementenhal Hardenberg is goed te bereiken, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Je kunt hier onze routebeschrijving per auto en via het openbaar vervoer bekijken. Parkeren bij Evenementenhal Hardenberg is gratis.
  3. Welke exposanten staan er op de beurs?
    De deelnemerslijst kun je binnenkort bekijken door te klikken op ‘Deelnemerslijst’ in het menu. De plattegrond kun je binnenkort bekijken door te klikken op ‘Plattegrond’ in het menu. Op de beurs zelf krijgt iedere bezoeker de deelnemerslijst en bijbehorende plattegrond.
  4.  Is er een garderobe aanwezig?
    Ja, er is een garderobe aanwezig. De garderobe is bewaakt, maar volledig op eigen risico. Koffers, tassen en overige attributen worden niet aangenomen. Voor de garderobe geldt: Vol=vol. Gebruik van de garderobe is gratis. 
  5. Mag ik kinderen meenemen naar de beurs?
    Nee, het is niet toegestaan om kinderen onder de 16 jaar mee te nemen naar de beurs. 
  6. Is er kinderopvang aanwezig?
    Er is geen kinderopvang aanwezig tijdens Beauty Days Hardenberg 
  7. Waar kan ik het programma van de beurs bekijken?
    Je kunt hier het programma vinden. 
  8. Wat is de Smart Badge? 
    Indien je de beurs bezoekt, ontvang je een badge. Deze badge bevat een speciale chip, daarom is het een ‘Smart Badge’ genoemd. Met jouw Smart Badge kun je stands van exposanten scannen om meer informatie te ontvangen. Na afloop van je bezoek ontvang je een e-mail met daarin alle exposanten, en bijbehorende informatie, die je gescand hebt. Voor meer informatie over de Smart Badge, klik hier. Gebruik van de Smart Badge is gratis.
  9. Kan ik de beurs in- en uitlopen? 
    Ja, je kunt de beurs te allen tijde (gedurende de openingstijden) in- en uitlopen via de hoofdingang met een geldig entreebewijs. 
  10. Kunnen mindervaliden Beauty Days bezoeken? 
    Ja, er is een ruime toegankelijkheid voor mindervalide bezoekers. Evenementenhal doet haar uiterste best om toegankelijk te zijn voor iedereen. Daarom houden wij rekening met mensen die slecht(er) ter been zijn. Er zijn invalideparkeerplaatsen te vinden aan het begin van ons parkeerterrein. Daarnaast vind je invalidetoiletten bij ieder toiletblok. Alle verdiepingen zijn toegankelijk gemaakt.
  11. Hoe vind ik mijn weg op de beursvloer?
    Je kunt de plattegrond voorafgaand van de beurs bekijken via de website. Op de beurs zelf ontvang je de plattegrond. Ook staan er verschillende (grote) plattegronden verspreid over de beursvloer. 
  12. Worden er foto en video opnames gemaakt tijdens de beurs?
    Tijdens de beurs lopen onze foto- en videografen rond op Beauty Days om de beurs zo goed mogelijk vast te leggen. Het kan zijn dat je daarbij in beeld komt. Met het registreren voor een ticket tot de beurs ga je akkoord met de opnames van video- en fotomateriaal. 
  1. Wanneer kan ik me registreren voor de beurs?
    De bezoekersregistratie opent een paar maanden voor de beurs. Schrijf je in voor de nieuwsbrief of bekijk regelmatig de website of social media kanalen om op de hoogte te blijven van wanneer de registratie start. 
  2. Waar kan ik me inschrijven?
    Klik op de button ‘Bestel je tickets’ aan de bovenkant van de pagina. Deze verschijnt wanneer de registratie geopend is. 
  3. Hoe kan ik de beurs bezoeken / hoe kom ik aan een toegangsticket?
    Wanneer je geen uitnodiging ontvangt, kun je een registratiecode opvragen bij één van jouw leveranciers. Deze code geeft je korting tot de beurs. Je kunt ook tickets bestellen zonder een code, waarbij je wel de reguliere prijs betaald en verplicht een KVK nummer in moet voeren. Nadat je jezelf hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail met daarin het toegangsticket en de factuur. 
  4. Mag ik als particulier de beurs bezoeken? 
    Nee. Beauty Days is een vakbeurs, speciaal gericht op de zakelijke markt.
  5. Ik heb me niet vooraf ingeschreven, wat nu?
    Geen probleem, je kunt je op elk moment nog online inschrijven, mits je een professional uit de beauty branche bent. Als je geen code hebt, betaal je € 20,- entreegeld.
  6. Waarom wordt er om een code gevraagd als ik mezelf in wil schrijven?
    Beauty Days is een vakbeurs met een gericht bezoekersprofiel en relevantie met de beauty branche. Om de kwaliteit van de beurs te behouden, willen we ons graag aan dit bezoekersprofiel houden. Als je in het bezoekersprofiel past krijg je via een leverancier een code toegestuurd (bijvoorbeeld via de mail). Mocht je deze niet hebben gehad, maar wel relevantie hebben met de beauty branche. Neem dan contact met ons op.
  7. Er wordt om een code gevraagd maar ik heb geen code?
    Om je in te kunnen schrijven voor Beauty Days is het invullen van een code niet verplicht. Deze code geeft wel recht op korting, deze code vind je bijvoorbeeld in een uitnodiging of persoonlijke e-mail. Heb je geen code ontvangen? Dan kun je een code opvragen bij één van onze exposanten.
  8. Mag ik meerdere personen inschrijven op één toegangsticket?
    Nee, elk toegangsticket is geldig voor één persoon. Wil je met meerdere personen de beurs bezoeken? Dan dient iedereen zich apart in te schrijven.
  9. Moet ik mijn ticket meenemen?
    Het is verplicht om je ticket mee te nemen naar de beurs, anders kunnen we je geen toegang geven. Je kunt jouw ticket geprint meenemen of het ticket laten scannen op jouw smartphone.
Scroll naar top